Sunday, November 09, 2008

B-day mixx

It's that time of the year again..

My birthday's coming (Nov. 26) and I would like you to send me a mix as a present.

Cds/tapes/dvds/mp3s/playlists any format you'd like is welcome. Please include whatever you'd like not what you think i could like…so make me happy and send me something. Postcards are welcomed too.

send them here…

Rodo Ibarra

P.O Box 1183

Calexico, Ca 92232 USA

or

meteorrodo@gmail.com

or

give it to me when you see me



Hugs and kisses…

rodo

........................................................................................................................

Llegamos otra vez a estas fechas...

Ya se acerca mi cumpleaños (Nov. 26) y me gustaria que me mandaras un mix como regalo.

Cds/kcts/dvds/mp3s/playlists cualquier formato que quieras. Incluye lo que te guste no lo que pienses que me pueda gustar. Asi que hazme feliz y manda algo. Las postales tambien son bienvenidas.

Mandalos a aqui...

Rodo Ibarra

P.O. Box 1183

Calexico, Ca 92232 USA

o

meteorrodo@gmail.com

o

damelo cuando me veas

Besos y abrazos

rodo.

No comments: